lördag 20 februari 2010

Jag vill så gärna....

Ja kunna åka till skåne nästa vecka! Men som vädret är nu är det ju kasst att ge sig ut på vägarna...söppiga lappmögel....Hade det varit torsdag idag hade jag nog hoppat då det är snöstorm och - 10 ute...får verkligen hoppas att det vänder senast tisdag så jag kommer iväg, för jag har verkligen sett fram emot att komma ner och umgås med de mina ett tag. *håller en tumme på att vädergudarna är med mig*

Annars är det väl som vanligt, blir dock inget fiske för Marcus, utan han är hemma med oss istället, kanske hyr en film lite senare...då det bara går OS och annat söpp på Tv:n. Vi får se...I morse skulle Marcus ta Elis och ja just den morgon väljer skrutt att sova till 7.30 så vi vakna alla tre helt utvilade eftersom vi gick och la oss 22.00 igår kväll :) Elis får gärna forsätta att sova till den tiden ;) Men det var nog bara en engångsföreteelse ;) Ska bli spännande på tisdag och se hur min förvandling blir....eller hur? Lägger väl in en före och en efter bild...

Nu ska jag mysa med min familj!


Xoxo Emlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar