söndag 21 februari 2010

Det var riktigt trevligt och god tacos hos Anna & Gustav igår och vi kom hem vid tolv, det var ju min dag att ta skrutt idag så jag tänkte han kanske  sover längre...men nopp...vakna 05.45 men efter att ha slurppat i sig all Nan så la jag honom i vagnen och han somna på en gång, jag la mig i sängen där nere med vagnen brevid och slockna oxå, så vi sov till 8.30  och det var helt underbart! Kanske ska sluta med att gå upp när han har ätit första gången utan att vi sover en stund till, Elis gör nästan alltid det så jag kanske ska passa på och sova istället för att sätta mig framför datorn...på så sätt blir jag ju utvilad ;) Ska göra så nu fram till ons i allafall eftersom jag har tänkt köra till skåne på torsdagmorgon....Så jag är utvilad för att sitta i bilen x antal timmar...

Idag snöar det inte utan solen skiner och det ser lite mysigt ut, men jag är ändå rätt trött på snön nu :P
Detta är mitt 299:e inlägg så snart 300...

Nej nu vill Elis att vi hittar på något annat, ha en bra dag på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar