fredag 26 februari 2010

Snö och ännu mer snö...

Ska det inte ta och sluta snart...Ja man måste alltid klaga, när det är sommar och "för" varmt så klagar man på det och när snön äntligen kommer och är här då måste man klaga på det. Men jag är skittrött på snön - vi har ju haft snö sedan december och nu vill jag faktiskt ha vår!

Ska dra över till Karlstad en sväng och shoppa lite, får ta det lugnt då det snöar igen...fast först ska Marcus få åka ner på stan och köpa sig en ny mobil *nej då inte avis* jag får bara en vänta ett litet tag...då mitt abonnemang är förlängt så får jag vänta ett tag och casha upp för upp för utan abonnemang...vänta bara på att min mobil ska ge upp helt...den är ju döende nu..krånglar som bara den, men får vänta tills den är helt paj och pengarna från rotavdraget kommer...

Mor och Far kanske kommer upp i helgen, var ju sjukt längesen jag träffa dem och de är ju lite elissjuka så de kommer gärna upp :) Mamma är lite förkyld så hon vill väl må lite bättre innan de kommer...Sen behöver de ju träffa Elis lite då de ska komma vecka 11 och passa honom när jag jobbar lite...

Nej nu blir det lite frulle....så får ni se sen vad jag shoppat ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar