måndag 22 februari 2010

300:e inlägget

Mmm vad mycket jag har skrivit....Redan 300 inlägg...

Vilket skitväder det är - så sur! Detta kanske sätter stopp för mina planer att bege mig neråt, en del som inte tycker jag ska åka...det är ju ändå typ 42 mil ner...Syrran och hennes man åkte ju till sthlm igår för de ska på smekmånad nu och de kunde köra 70 -80 km/h på stora vägen...hmm...hur ska jag göra...Vill så gärna, men ska man riskera...även om jag kör lugnt kanske det finns nån annan idiot som kör som en dåre...hmmm...måste fundera...funderar på att åka redan onsdag i såna fall då det ska snöa järnet på tors...Jaja får ta ett snack med Marcus så får vi se hur jag gör.

Min mobil sjunger på sista versen oxå - stängs av typ hela tiden och krånglar...söpp...har inte lust att köpa en ny just nu, vill vänta lite *så jag hinner fundera på vilken telefon jag vill ha, Satio lr Iphone*

Imorgon är det dax för makeover - spännande! Madde och Eila kommer hit och passar skrutt innan Marcus kommer hem från jobbet *Tack så mycket!* Så har man bara sig själv att tänka på hos frisören...

Nu blir det bus med lillfis och en arg tanke till vädergudarna - GGgrrrr

1 kommentar:

  1. kom igen emlan kör på iphone:) hoppas vädret inte sviker, vill träffa er;)

    SvaraRadera