onsdag 24 februari 2010

Så träligt!

Mmmm det blir inget skåne :`( Vädret är ju som det är och jag vill inte riskera nåt, sen att sitta i bilen i ca 6-8 timmar med Elis helt själv kanske inte är att föredra... Men jag träffar mina godingar i påsk *det får gå snabbt dit* och så kommer ju mamma och pappa hit också, snart. Förresten de kommer hem idag skall bli kul att få prata lite mer med dem än vad man gjort när de är var i Thailand....

Idag ska vi iväg till Tummeliten på pyjamasparty kl 9.00 så snart dax att fixa till oss och jag ska stoppa lite frukost i mig...Men det blir kanske en liten update senare...

1 kommentar:

  1. Vad tråkigt :/ Det är alltid mysigt att åka hem till mamma o pappa. Ska kanske ta mig till mina nästa vecka. Vi har Liam i framsätet, vilket ju är att föredra om man ska åka en bit själv med dom, vet inte hur ni har.. Och du, jättesnyggt blev det med makeovern ;) kram

    SvaraRadera