fredag 19 februari 2010

Lilla pärlan...

Ja idag klockan 11.00 ska vi hämta vår röda lilla pärla ;) Så nice med 2 bilar...Fick med en bilbarnstol när vi köpte volvon förra året, men vi har ju köpt Besafe izi (eller vad den heter) som är en av bäst i test av Micke och Maja som vi ska ha i volvon istället...men  vi skulle byta volvobarnstolen till en nyare modell och som passar i clion. Det tycker jag känns fint :) Volvos bilbarnstol har ju ändrat på sig sedan förra året...

Nu är jag trött på allt j*vla  lappmögel så nu får det ta och sluta! Jag vill ha vår, inte massa vitt och kallt. Det kanske tom sätter stopp för planerna att bege sig till kumla *tråkig* för här hemma snöar det ju som f*n och att ge sig ut på vägarna är ju inte det bästa i det här vädret - men vi ska få en uppdatering av Jonny hur det ser ut där borta så får vi ta ställning till det sen.

Claudia Galli har visat upp mitt smycke igen, om ni vill kan ni titta på det här

Är så himla shoppingsugen ,vill köpa vårjacka till skrutt, finns en tuff på Lindex eller vindfleece (windstopper) FIX lr P.OP, nån cool mössa, lite nya bodyisar, byxor mm. Men frågan är om jag inte ska vänta lite och kolla mer när jag är i Kristianstad - dels lite roligare affärer och dumt och handla här om jag ändå ska dit snart...Men måste införskaffa mig en ny BH så det ska jag väl fixa på lördag om Mackan fiskar...Surfar ju runt lite på internet och man hittar så fina saker...

Nu ska jag fixa en smyckesbeställning så tjingeling...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar