torsdag 18 februari 2010

Torsdag

Ikväll blir det badminton och det ska bli så kul! Att få träffa jobbarkompisarna och få röra lite på fläsket ;) Laddad... Elis har sovit bra nu två nätter så ta i trä att det fortsätter så! 1 vecka kvar tills jag drar till skåne och jag funderar på hur jag ska göra, det tar ju ca 5 ½ timme att köra till brorsan och Elis sitter där bak - vad gör jag om han blir skitledsen..hmmm...ska jag åka direkt på morgonkvisten för då sover han ju en stund, men morgonbajsen kommer ju sen när han vaknat. Visst det är lätt att stanna den första biten, men kul att byta blöja i en kall bil, fast den har väl blivit varm när jag kört en bit...Eller ska man åka efter mål två vid 10.00...hmmm...han brukar ju gilla att åka bil, så det lutar nog att åka direkt på morgonen...Men jag kommer ju stanna en del för blöjbyte, mat och så...Jaja...det tål att tänkas på en vecka till.

Snart har denna veckan gått och Marcus har helgen - härligt! Fast när Marcus är ledig fredagar känns det som fredag är lördag...men man har en dag till :) Får se om han kommer iväg på fiske nån dag i helgen...Jag och Elis ska nog dra ner till stan (krillehôla) en sväng på lördag om han fiskar...måste ju prova nya pärlan då ;) och så behöver Elis lite bodyisar....han växer ju så det knakar...nästan...hehe...Imorgon blir det till Kumla, ska bli trevligt, var ett tag sen vi träffa Jonny, Jonna och Liam. Lillkillen går ju nu och Elis har ju växt en del sen de sist träffa honom...

Nu blir det morgonmys med Elis, sen får vi se vad vi hittar på idag...

1 kommentar: