måndag 15 februari 2010

Orolig mamma

Ja igår vart jag allt lite orolig - Elis hade inte bajsat på hela förmiddagen och början på eftermiddagen. Vi märkte på honom att det var något och när vi försökte ge honom mat så blev han bara hur ledsen som helst...Jag tänkte att han måste ha så ont i magen...han hade sovit en j*kla massa under hela dagen också....Så jag tog fram lite katrinplommonspuré och han åt nästan halva burken, efter det la jag honom igen och han somna som en stock...när han vaknade glad en timme senare så kom allt bajs....massa löst och liten hård sak sam hade pluggat igen antagligen. Så skönt att lillfis äntligen bajsa och jag tror han själv också tyckte det var bra för efter det hade vi en glad Elis hela kvällen...Nu hoppas jag att det inte upprepar sig idag utan att hans morgonbajs kommer snart :) Ja det blev visst lite bajssnack men det får ni tåla ;)

Annars blir det en lugn dag, lite pyssel ska jag nog hinna med och ikväll ska vi iväg och kolla på bil igen...Vi har räknat på en bra deal så vi hoppas att bilsäljaren oxå tycker det är ok. För då har vi nog en bil till sen...hehe...ska ta och ringa ett samtal oxå och kolla upp en sak...

Hoppas våren kommer snart för nu är jag trött på det här kalla och massa snö...dock kommer det väl bli rätt blött när all denna j*vla snö ska smälta bort...men hellre det och vi får vår eller vad säger ni?

1 kommentar: