onsdag 17 februari 2010

Det kommer bli så bra...

Jaa...längtar tills fredag då vi får nya bilen, ska bli så gött att ha två bilar - det är en befrielse. Nu kan man ta sig dit man vill utan att behöva vänta på att Marcus slutar jobba eller att han fixar skjuts av nån. Så GöTT :)

Imorgon blir det badminton igen - så laddad, ska bli kul! Måste ta tag i det här med träning nu så lite fläsk försvinner från kroppen *ler* provade jeans som jag hade innan och de var tighta över höfterna, men det kanske man inte kan träna bort utan det kanske beror på att jag fått barn...Men nu står CT inne igen så när tillfälle ges under dagen ska jag hoppa på den...orkar väl bara 5 minuter men det är ju en början i allafall :P

Inatt har Lillskrutt sovit jättebra - det var säkert magen som spöka igår natt, får hoppas att den håller sig lugn så han slipper mer magknip....men det beror säkert på att man har börjat ändra lite på hans mathållning nu med mer fast föda...bra att det finns katrinplommonspuré...

Ska snart ta tag i dagen och göra mina måsten - har lite smycken som skall göras så de får jag ta och fixa...Sen nästa vecka när jag åker neråt får jag ju lite ledigt från dem, ska bli skönt att bara ta det lugnt och inte ha en massa måsten även om det är en jättekul hobby!

see you later..........

1 kommentar:

  1. Härligt med en till bil!
    Det ska bli jättetrevligt att ni kommer! Så kul o träffa lilla Elis igen, han var ju så pytte när vi sågs sist ;) Äter ni tacos? Kan det vara nått? ;) kram

    SvaraRadera