måndag 25 januari 2010

Rinn, täppt och ont

Ja så kan man sammanfatta min förkylning...det som igår började som lite ont i halsen blev till rinnsnuva, som delas med att näsan blir lite täppt oxå, varav det gör det svårt att sova....och nu känns det allmänt söppigt...lite huvudvärk med...så jag gick upp vid 5.00 och då vaknade Elis av mig så han tog jag upp och gav lite mat - lilla godingen åt allt 240 ml NAN...han kommer väl somna om om en stund och då kanske man kan följa han exempel om man nu kan somna om...Men förkylningen är ju av den typen jag brukar få så förhoppningsvis mår jag redan bättre som ikväll eller imorgon *hoppas*.

Vi får se vad dagen har att erbjuda..lite bus med Elis, det man orkar annars blir det väl liggande läge tills man mår bättre...Det jag har hoppas på i tidigare inlägg kanske jag får veta nåt om det idag...så vi får se...kanske berättar *hihi*

Nej nu tror jag att lillen sover,så då kanske man ska försöka sova lite ja med...

snörvel E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar