torsdag 28 januari 2010

Kristianstad ♥

Ja dit ska jag i mitten av vecka 8 för att hälsa på brollan med familj - jag längtar, ska bli skönt att komma ner till skåne och va omringad av min familj - Varför ska ni bo så långt bort, eller det är väl vi som bor långt bort ;) *skratt* Moa har sportlov då så man kanske får med henne en sväng på stan, när både Dick och Minna jobbar....lust att glysa lite i affären kids, märkeskläder för barn - det var där Lina och Jesper köpte Elis Ralph Lauren tröja som han fick i dop-present. Sedan måste manju så klart in på H&M och hälsa på Minna lite med ;) H&M är en bra affär *ler* Annars har kristianstad många andra bra affärer oxå ;) Får låta bli och shoppa tills dess...så man kan shoppa då.

Som sagt om ni kollar när det inlägget skrevs så är det för att jag kan inte sova...Men som tur är kan ju Elis det...Idag ska jag städa järnet, dels för att vi får "fin" främmat imorgon - Anna och Gustav och dels inför smyckespartyt på söndag - väldigt kul att vi blir en del! Kanske så sätta igång med städningen nu när trollungen sover...vi får se...

Mina *hemlisar* får ni läsa om så fort det går som jag vill, skulle det inte funka eller gå i stöpet så har ni inte vetat varför eller vad det var - det är därför jag inte skrivit om det än...

puss&kram på ER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar