fredag 29 januari 2010

Fredag igen då ♥

Ja då har man matat Elis och han lägger väl snart morgonsk*ten så man kan gå och lägga sig igen - för det kommer jag göra idag, gäster ikväll och då går vi nog inte och lägger oss i vanlig tid. Så då behöver man sömnen :) Gillar inte att det är så j*vla mycket snö ute, nu vill jag att det ska smälta bort och att våren ska komma tidigt så vi får en varm sommar - tänk vad gött om man fick alldeles lagom sommar som är lagom varm hela sommaren - keep dreaming *haha*

Lite och fixa med idag, men Marcus är ju hemma så det är skönt att man inte behöver ta med sig Elis överallt man ska, då det finns mycke baciller där ute och jag vill att han ska hålla sig frisk. Måste framförhålla att jag ändå låter Elis vara ute ibland så ni inte tror att inte får komma ut - men just när man ska på många ställen så är det gött att ha honom hemma....Lite fixing på stan och handla lite är det jag ska göra...

Ska nog kolla blöjan nu, det var inget...han kanske väntar tills han sovit klart sen...Då ska vi försöka sova igen då tror jag...

ZzzzZZzzzz Emlan och lille Elis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar