söndag 24 januari 2010

Blondie...

Har redan tröttnat på att va brunett, så nu är jag på g med blonda slingor - jag är nog mer en blond typ...*hmm* Kanske behöver klippa håret lite med...det växer som ogräs och jag tappar fortfarande rätt mycket...Vi får se. Men blont ska det bli...kanske lägger upp bild sen, det beror på hur det blir.

Marcus klaga på ont i halsen igår men jag kände ingenting, men nu...lite ont i halsen och näsan rinner...men men...det är så någon dag, sedan blir det bättre. Nästa vecka är rätt fullbokad, på tisdag ska jag leverera smycken till en tjej på statoil, på onsdag ska jag och Elis ut till Ölme en sväng, torsdag blir det besök på tummen, fredag ska vi ha Anna och Gustav som middagsgäster *gôr trevligt, det var ju ett tag sen* och på söndag är det smyckesparty...kul kul.

En av mina kusiner ska bli pappa snart, bf 31/1 ska bli spännande - dock bor ju han som typ alla andra av mina släktingar nere i skåne. Men man kanske få se en bild på miraklet, sedan den lill* är född. :)

Mycket som snurrar i huvudet på mig nu men ni *nyfikna* får veta tids nog...kanske...kanske inte...den som lever får se ;)

Kram E

1 kommentar:

  1. Javisst blev det fint! Tur jag har Jonny som besitter lite mer tålamod än mig, annars hade den aldrig kommit upp. Klart du ska bli blond förresten! ;)

    SvaraRadera