onsdag 27 januari 2010

Ännu en tidig morgon...

Elis vaknade vid 4 men jag stoppa snabbt in hans napp igen och han somna om :) så vi sov till 6 och nu har han ätit och sover igen...jag mår mycket bättre annars hade nog jag lagt mig en stund oxå...Har passat på att pyssla lite innan jag forsätter att skriva, det ramlar ju in beställningar hela tiden *kul kul* så man får passa på när mini sover..

Idag ska vi till ölme, ska bli trevligt, annars är det inte så mycket på agendan..blir inget tummen imorgon - det går magsjuka och det vill vi inte ha! Hoppas jag får nåt roligt med posten idag annars kommer väl det som imorgon eller fredag och då ska ni få veta vad det är...jag har ju shoppat..men jag vill att det ska bli bra innan ni får se det. Är så nöjd - bara det går att fixa ;)

Nu mumlas det lite i vagnen så skrutt tycker nog att det är morgon nu och dags att gå upp, så då får vi göra det...Men vi hörs snart igen!

Xoxo Emlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar