tisdag 26 januari 2010

*Host host*

Mår väl sådär...det har kittlat som bara den i halsen inatt, vakna till någon gång för att behöva snyta mig och hosta lite...och sedan när Marcus gick upp tyckte Elis att vi skulle göra det vi med, så vi gick upp han fick mat och sedan gick vi och la oss igen - fick sova till halv åtta...någorlunda utvilad idag, hoppas bara hostan tar och slutar oxå!

Blir ingen promenad till statoil idag utan jag postade hennes smycke igår istället, dock har jag 2 beställningar att fixa med idag så det ska jag sätta mig och göra så fort lillskrutt tillåter...Dessa kommer givitvis upp på smyckesbloggen sen! Vi ska annars bara ta det lugnt, så gött...om jag orkar ska jag åka och handla lite när Marcus kommit hem från jobbet...Ska känna efter i eftermiddag om förkylningen går åt rätt håll, annars är det nog lika bra att jag och Linda och barnen får ses en annan dag, men går det åt rätt håll så funkar det ju...ska höra med henne i em.

Nu blir det lite frukost för mig och snart lite Nan för Elis...Bjuder på ett kort på vår lille goding ♥!



tjingelingan på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar