söndag 1 november 2009

Tiden går fort - redan november

Har börjat fundera på jul...mmm alla redan det är ju lång tid kvar, men det är ju så att tiden går så himla fort...Funderar på vad man ska ge till folk och hur det ska vara på julafton. I år ska vi nog vara kvar här uppe och fira med Mackans familj men hur, det vet jag inte än...Det är ju Elis första jul och vi vill ju skapa oss egna traditioner - Marcus på sitt sätt och jag på mitt, så vi får ju mötas mitt på ;) Alla julgrejorna är ju redan framme i typ alla butiker iallafall mat och ikea *ler* Men jag ska ju inte säga nåt...sist jag var på ikea så köpte jag julpapper...jag har en sån grej att jag väljer en viss stil på julklappspappret så får det bli det all the way..hehe...Jag har ju redan handlat lite julklappar...en del till Elis..=) och funderar på vad man ska ge de andra..hehe



Innan har julen varit så hysterisk i vår familj...eller själva det med julklappar...vi satt i timmar och dela ut julklappar, visst det är mysigt men det måste ju finnas en gräns...Jag var ju själv med på det där med massa julklappar men nu är det inte lika viktigt längre, det räcker med att köpa en julklapp till alla man firar med...Nu är ju Elis här och det är han som är viktig!



Idag är älsklingen och fiskar med David så jag hoppas de får nån lax. Har sålt några smycken till en tjej och kommer snart få nån mer beställning från samma, kul kul =) Hon har förstått att smycken är årets julklapp *ler* Nej skämtåsido....det är så kul att ha hittat nåt för min kreativa sida och att ha en hobby.



so long

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar