fredag 6 november 2009

Egentid - härligt

Mmm idag är ju Marcus hemma och är pappaledig så då begav jag mig över till Karlstad. Först åkte jag till IKEA där jag införskaffade en ny spjälsäng. Den vi har fått låna är lite ragnlig - eller så har vi satt ihop den knasigt. Men likabra att skaffa en då vi har tänkt att vi ska ha fler barn i framtiden. Köpte lite annat smått och gott oxå ;) Sedan begav jag mig till Bergvik där jag gick en sväng, det är inte svårt att hitta saker till lillfisen så en tröja, mystofflar och lite annat följde med hem. Skönt att pappa och Elis får lite tid tillsammans utan mamma ;)
Jag fick lite beställda varor idag och har gjort färdigt en beställning oxå. Nu ska jag ta och plocka lite här hemma då vi får gäster ikväll ;) Familjen Martnell kommer hit, ska bli trevligt!
Armband - Datum mobilsmycke

Vi hörs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar