onsdag 4 november 2009

en intressant dag...

Hmmm i morse när jag skulle gå ut och hämta tidningen märkte jag att det lukta konstig..typ brandrök, tänkte säga det till Marcus men glömde av det. Sedan när Marcus åkt till jobbet och jag och Elis har lagt oss igen så ringer telefonen. Det var Marcus och han skulle berätta något och då hör jag duns, fan jag blev påkörd sa Marcus, vi lägger på men jag hör honom säga till den andra bilisten - Vaaa faaan håller du på med! Väntar otåligt på att Marcus skall ringa igen då jag inte vet varför han ringde mig så här tidigt....Jag trodde han kört på ett rådjur eller nåt, men det var ju att det brann vid cabby....Så då var det nåt med brandröken jag kände imorse...

När jag körde Marcus till jobbet innan så var det "typ" bilkö in till cabby - gamla pensionärer som är så nyfikna på att se vad som brunnit, han se 8 bilar som bara körde in och rundade för att se vart det hade brunnit - oh my god-säger jag. Har de inget roligare för sig *ler* hehe

Får se hur det blir ikväll nu när den här mattvättsmänniskan kommer som kommer visa nån speciel dammsugare, vi har en ide hur vi ska få honom att inte vara kvar så länge...hehe...och vi är inte intresserade av att köpa en dammsugare för 30 000:- No way howsey....

Får besök snart Anna som vill gosa lite med Elis och Maria som ska hämta smycke ;)
Efter det ska jag och skrutten åka och handla lite och sedan blir det Cabby igen för att hämta Mackan...
Så här stilig var plutten på syrrans bröllop i augusti - 3 veckor gammal

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar