torsdag 5 november 2009

Snart helg...

För Marcus - långhelg, ledig i fyra dagar, Härligt!! Ja idag har det lunkat på som vanligt, imorse fick jag sova i allafall, efter matning 5.30 gick vi och la oss igen, Elis och jag och sov till 8.15 GÔTT. Jag har beställt julkort som sedan skall skicka ut, hoppas de blir fina, för då blir det att beställa dopinbjudan därifrån oxå...Men det blir bara de närmsta på dopet,min familj och Marcus familj...Vi kände att det var bäst så. Blir ju en del ändå...Kul för mina syskon att träffa Marcus syskon...även om de setts nån gång förutom så blir det ju mer den gången.


Ja drakdräkten som jag köpte fick jag på honom häromkvällen...stackars barn vad man spökar ut dem, men söt blev han vår lille drakbebis ;) eller hur?

so long på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar