tisdag 3 november 2009

Godmorgon

Ja en ny trevlig dag idag...Undrar vad dagen har i sitt sköte, lite smyckestillverkning blir det nog, har fått beställningar och det kommer mer material idag *ler* kul! Men först städa och fixa till det här hemma, vi får ju gäster på fredag, familjen Martnell kommer hit *kul* Funderar på vad vi ska bjuda på oxå men det är ett senare problem, det är ju inte fredag än...hehe


Var hos just hos familjen Martnell igår kväll, Linda hade MeAndI träff och jag shoppade lite till Elis för det var ju så söta kläder ;) Det var lottdragning för att man var där, Wilmer fick dra och på första dragningen drog han mitt namn och jag fick MeAndInyckelband och klistermärken och sedan var det en dragning till om man kunde tänka sig att vara värdinna för ett party och ok tänkte jag, ska jag det...hmm hur stor är chansen att mitt namn blir draget igen - denna gången kunde man vinna ett plagg eller scarves, men ok jag var med och Wilmer drog igen och gissa vems namn han drog, jo mitt ;) Tack Wilmer - du är duktig du!*kram*










Annars förutom att jag behöver städa så kommer sotaren idag, nån gång mellan 12 -14, tur att man är hemma och mammaledig så man ändå är hemma än att det ska krånglas...Imorgon kommer nån städfirma hit och ska fixa till en matta, vi hade blivit rekommenderade av Pia på jobbet och fick då en mattvätt kostnadsfritt...får väl se vad de är för någon om man ska behöva kasta ut dem när de är färdiga med tvätten eller vad - gillar inte riktigt såna grejor men det kanske är ok ändå...Nej nu måste jag sätta igång och just det STÄDA....


Vi hörs snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar