lördag 31 oktober 2009

Madebymli

Japp så heter min nya blogg...*hehe* madebymli.blogg.se där jag kommer att uppdatera smyckena jag gör men jag kommer fortfarande ha kvar den här bloggen och fortsätta skriva här ;) Det blir mest bilder på smycken på den andra bloggen....Så nu vet ni det!! *ler*





Japp idag ska vi åka till Kumla en sväng och hälsa på Jonny, Jonna o lille Liam ;) ska bli trevligt. Jag har aldrig varit där och de ska bo riktigt fint har Marcus sagt, stort hus, i naturen - mysigt!


Elis har varit lite krånglig vid matningen på kvällarna, lixom slingrat sig och inte velat äta, kanske har berott på att han sovit så djupt och att vi väcker honom och att nu ska du äta. Flaskorna vi har använt har jag oxå börjat tycka sämre om, så jag införskaffat två nya av annat märke, Elis var väl lite skeptisk först, men nu går det som en dans och allt funkar mycket bättre.


ha en bra dag och ta hand om varandra! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar