torsdag 29 oktober 2009

Torsdag

Godmorgon på er! Själv är man uppe med tuppen, ska ner på stan sen efter att Elis har ätit en gång till. Ska träffa Charlie och umgås lite - nice. Ska kolla på pyjamaser till lillfisen, han växer ju så fort, visst strl 62 passar men jag tycker att vissa märken krymper en del så det blir nog nån ny pyjamas....vem vet, det kanske till och med blir drakdräkten hehe...Kollade precis in dessa på kappahl och de var faktiskt riktigt söta, har pyjamas därifrån tidigare som jag tycker är bra.

Vaccinerade ju mig igår för svininfluensan, jag var där tjugo över fyra och trodde det skulle vara värsta kön utanför men det var typ jag och nån mer...Inga biverkningar än, bara att jag är öm på armen där de stack mig. Men jag har haft värre känningar för andra vaccin jag tagit....som phnemokockvaccinet då blev hela muskeln i överarmen hård och det ömmade några dar...Så än så länge är det här en peace of cake och jag har inte blivit galen än *hihi*



Ha det bra! So long

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar