tisdag 27 oktober 2009

Tisdag

Ja vad har man hittat på idag då ;) Ja, jag och Elis har tvättat undan lite och han har busat lite på mage....se så glad han är lillskrutten, men han brukar ju vara så glad nästan jämt.

Han har kommit in i mer rutiner nu, han äter vid samma tider ungefär och sover några stunder om dagen och då lite längre stund. Då kan man passa på att göra smycken, städa, surfa lite på internet eller sova en stund själv. Vi har oxå varit ute på promenix i det härliga vädret, det var gött. Jag har sålt mitt tredje smycke oxå, så kul, så jag hoppas det ramlar in lite fler beställningar, för nu har jag nya idéer på hur man kan göra..*hihi* ett unikt och personligt smycke kan ju aldrig vara fel och ge nån i julklapp *blink blink*



Nej nu ska jag umgås lite med Mackan....puss&kram

1 kommentar:

  1. Å va stark han är din lilla prins. Vi får träffas snart så de kan öva ihop. KRAM

    SvaraRadera