fredag 9 oktober 2009

Vilken morgon...

Har inte sovit bra i natt, har vaknat flera gånger för att se om det var tid för Elis att äta. Nu när vi har gjort det så skulle jag pumpa och det kommer nästan inget nu så det är nog dax att lägga av helt och bara klämma ut några droppar så han ändå kan få lite skydd - men som sagt många bebisar blir inte ammade och de äter ersättning och det har blivit folk av dem med ;) Så det ska nog gå bra...Skulle koka hans nappflaskor och man ska inte göra två saker samtidigt...när jag försökte plocka upp hans flaskor med ena handen hade då andra handen på bröstpumpen, så tappar jag flaskan och het vatten skvätter upp i ansiktet...det var inte speciellt skönt...får väl hoppas att jag inte får några röda märken av det *Klantarsel* Så jag kanske borde krypa ner igen så jag inte gör något mer dumt nu *ler*

Idag ska jag på efterkontroll hos min BM och ta cellprov oxå - usch me not like, men men det är ju lika bra så man har kollat. Marcus och Malte ska åka till Tibro och handla fiskegrejor till Malte, fast Marcus kommer väl handla lite han med...hehe...får se om jag och Elis hänger på dem eller om vi stannar hemma...Lite handling ska jag hinna med oxå, för vi får ju gäster i helgen...Annars blir det en härlig mysig fredag =) hoppas jag...

Puss och Kram mli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar