torsdag 8 oktober 2009

Detta ljuva höstväder

Ja idag när vi vakna bestämde jag mig för att jag och lillkisen skulle ut på promenad, men att vi skulle gå i två timmar hade jag inte tänkt först, men det gjorde vi och härligt var det. Vi gick först en sväng ner på stan och kolla lite...men jag ska ju inte shoppa nåt till mig själv på ett tag så vi gick vidare....Vi gick till jysk för att se om de hade några roliga saker eller om man skulle se nåt bekant ansikte där inne, men nopp det gjorde vi inte. Då gick vi till coop där vi handla vagnsleksaken som ni kan se på bild längre ner ;) Där träffa vi Carolina och stod och babbla lite med henne *trevligt*. Skönt att komma ut och att vara lite social och träffa och folk. Har även hunnit med att göra två smycken...Ett till mig själv och ett till mamma....
Ett smycke med namn och födelsedata, 1:an blev lite sned,
men det är ju ett smycke till mig själv så det spelar ju ingen roll...

Detta ska mamma få när hon kommer hit i helgen




Lillfisen spanar in sin nya vagnsleksak "Bamse och hans vänner"





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar