söndag 4 oktober 2009

Söndag

Sitter och njuter av tystnaden både Marcus och Elis sover ;) Marcus tog Elis inatt så jag skulle få sova - härligt! Idag blir det nog ganska lugnt tror jag, Marcus båt ska upp och de ska provköra Maltes lite, jag och Elis kanske med åker ner till bryggan och kikar....vi får se. Nästa vecka händer det inte så mycket, promenera nån dag med Linda M och lilla Julia, efterkontroll + cellprov på fredag *blää*, mina päron och morbror kommer nästa helg då pappa och morbror ska jaga i krokarna, ska bli trevligt.

Måste ta tag i mina graviditetskilon...*suck* känns som man står stilla på en platå och att man inte går ner mer..fast jag äter ju lite godis ibland med...det hjälper ju inte ;) Får börja med att promenera varje dag med Elis även om det är skitväder och bara äta godis till helgen. Min storebror och hans familj kör GI (hans fru & 15 åriga dotter kör väl inte lika hårt som han tror jag) Så GI kanske man skulle prova, brorsan maila ju faktiskt en veckas meny - Tack Bror ;) Får se om vi tar tag i det denna veckan eller om vi väntar lite...



Kanske hinner göra nåt smycke idag då Marcus är hemma, vi får väl se om jag uppdaterar....


Puss & Kram mli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar