måndag 5 oktober 2009

Oj oj

Elis är en sjusovare...jag vakna vid ca 05.00 och tänkte nu väcker jag Elis så han får äta för han sov ju som en stock, men jag blunda till och vakna 05.40 och tar då upp lillen som är så trött och helst inte vill vakna....Han ligger och sträcker sig i vagnen en stund och tillslut vaknar han till när jag byter hans blöja. Gott med käk tyckte han det var oxå. Nu ligger han och sover igen och jag har gått upp för dagen, hinner med lite mer när han sover då...hehe. Vi ska ta en tur över till Karlstad idag, får passa på medans vi har 2 bilar ;) Gjorde beställningen på väskan och jag tror jag kommer bli riktigt nöjd.

Grattis Alexandra som blir 30 år idag! Har fina presenter som väntar ;)

uppdaterar efter turen till Karlstad....P & K på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar