söndag 4 oktober 2009

Hmmm....

Funderar på att köpa en ny skötväska till lillen då jag inte gillar Emmaljungas...Har spanat in Sveas men har inte bestämt mig än...den var inte så fasligt dyr (395:-) om man jämför med andra skötväskor...och måttet på den stämmer så den passar att ha som skötväska...Vagnen är ju svart med lite silver på så jag tror att det passar riktigt fint tillsammans ;) eller vad tror ni?
Kommer nog inhandla en svea mössa till min nya jacka om jag ändå skall beställa väskan..Hehe




Sidan där jag lånat bilderna är http://www.sveasvea.se/ Har inte blivit några smycken gjorda idag, men jag har beställt ett flackjärn att ha tagsen på när jag stämplar så det får väl ligga på is tills jag får hem det...Men jag har många nya ideér på olika smycken.. *ler* Snart blir det tv skall kolla på Grey´s A på femman, Marcus var ju tvungen att kolla efterlyst i onsdags så jag får passa på nu...

på återseende mli








1 kommentar: