måndag 5 oktober 2009

Nu får det vara nog ;)

Ja, jag och Elis åkte över till Karlstad och shoppa lite...jag vet vi ska inte....men nu får det vara slutshoppat för nu har jag det jag vill att vi ska ha...*hehe* Så har glad var lilltrollet när vi kom hem. Han pratar så med oss lillplutten, joller och skratt om vartannat - härligt! Kanske borde filma och lägga upp så ni får se ;)


Det var lite rea på Polarn och Pyret så då fick det bli några grejor till lillkillen



Måste bara tacka Linda Martnell för att du visa mig den här underbara farfarsmodelltröjan säger bara - I love it, har nu 4 stycken fast i olïka färger....nice


Ha en bra dag på Er! mli


2 kommentarer:

  1. Ja shoppa är riktigt kul=) Fina kläder du fick tag på till sötnosen=)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Är tröjan från bik-bok?Har två stycken...en ljusrosa o en brun.Superfavorit! /Carina

    SvaraRadera