fredag 12 februari 2010

Yeah !!!

Japp då var man uttagen till makeovern :) De ringde idag och sa att de vill göra om mig...Så den 23/2 ska jag till frisörsalongen och bli en ny Emelie ;) hehe...spännande - det finns bara en sak de inte får göra, det är att klippa lugg, för det vill jag inte ha. Visst det är snyggt, men jag tröttnar på det så fort, så det hoppas jag verkligen inte de vill göra....

Det gick hur bra som helst för Elis att ta sprutan idag, han drog lite på munnen och sen började han skratta så det är ju ett bra betyg :) Var och kolla på bil oxå, men det tåls att tänka lite på så vi får se vad som blir...

Nu ska jag ta och fylla på lite pellets så So long...

1 kommentar:

  1. Spännande med en makeover ! Då kommer du vara väl förberedd till 30 års kalaset.. *ser fram emot*

    Kramen

    SvaraRadera