torsdag 11 februari 2010

Daredevil...

Japp, har anmält mig till en makeover hos en frisörsalong här i stan. Kanske vinner man kanske inte....känner i allafall ett behov att förändra mig lite....Håret är ju inte som det brukar, men det beror väl på att man fått barn..Sedan har det blivit så långt nu och Elis han gillar att dra i det och det är inte så kul för det gör rätt ont..

Vi funderar starkt på att skaffa oss en bil till...köpte ju volvon förra året när mor och far var i Thailand så man kanske ska köpa en nu när de är där igen ;) utan att fråga papsen om råd...jag vet jag är vuxen..men brukar faktiskt kolla lite med dem vad de tycker ändå ibland...Men vi är så nöjda med volvon så det beslutet tog vi ju bra..hehe...den som jag siktat in mig lite på har samma bokstäver som volvon i regnumret..så det skulle ju passa *ler* nej då skämt åsido det ska vara en bra bil till det ändamålet vi vill ha den till och inte vara så dyr att äga...hmm...kanske ska svänga förbi och kika imorgon en snabbis efter vi har varit och Elis har fått svinsprutan....Vi får se....har kanske en annan bil på lut annars...men det beror helt på...jaja...ska sluta tjata nu...hehe....

Nu ska jag vara lite social med Marcus och så vaknar väl Elis om en stund och då ska vi prova havrevällingen igen...

*filifjonk*

1 kommentar:

  1. Ja visst är tröjan fin ;) Jonny är hemma till halv tre på fredagar, så om ni kommer runt halv fyra så har vi hunnit börja lite med maten? Fast vi är ju flexibla så är det nån annan tid som passar så är det bara att säga ;)

    Och det är vääldigt skönt med två bilar...

    SvaraRadera