onsdag 10 februari 2010

Elis ♥ 6 månader

Ja tiden går så fort...redan 6 månader!!! Har suttit och fixat lite beställningar nu när han sover fortfarande och de ska snart läggas ut på smyckesbloggen om ni vill kika. Har gjort ett smycke till min storasyster nu inför alla hjärtans dag, vi träffas ju inte så mycke även om hon bara bor 2 ½ timmes bilfärd bort. Så då ville jag visa lite uppskattning. De flesta andra i min närhet har ju fått smycken tidigare, även hon, men ni vill jag ge något extra - jag hoppas hon blir glad och kanske lite rörd ;) *ler* Vill visa skillnaden på lillprutt från när han kom och  som han är nu.
Lillkillen på BB 2 dagar gammal


Nu, en glad fis på ca 180 dagar :)
Ska snart hoppa in i duschen, för vid 10.00 kommer Linn och Wilmer, vi ska fika lite...Ska bli kul och ses, det var ju ett tag sen jag träffade något av de barnen vi har på vår förskola och Wilmer är ju en sån stor kille nu, 3 år :) Sist jag träffade honom var typ precis när Elis var pluttig och då tyckte jag att han hade vuxit så sen jag såg honom sist, förresten träffade honom vid ett me&i party xå,då han var så duktig och drog mitt namn två gånger så jag vann fina vinster :) *ler* Ja det ska bli trevligt att ses! Nej nu ska jag fixa det som behövs....Tjingeling på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar