söndag 7 februari 2010

Det var så kul! :)

Ja partyt hos Anna blev lyckat, dock är det ju egentligen inte så kul att gå ut, utan förfesterna brukar ju alltid vara roligast! Så var det i detta fallet med! Vi spelade spel ju "Så det kan låta" och oh my god, jag har inte skrattat så mycket på evigheter...det var så kul...

Kände mig rätt pigg när jag vakna vid halv tio *Tack Älskling att du och Lillfisen busade där nere så jag fick sova* Dock har jag ju inte sovit mer än jag brukar men det var ju mitt eget val att gå ut. Elis blev jätteglad när han såg mig och jag blev alldeles varm i mitt lilla mammahjärta...Saknade ju skrutten massa igår.

Idag kommer nog Anna och Gurra hit, deras internet funkar inte och de ska kolla på thailandsresor och eventuellt beställa oxå...Nej då inte avis...typ många jag känner åker till värmen nu...Men jag trivs bättre här i snökaoset och massa minusgrader ;) Yeah Right :P...hehe

Idag fyller Jonny och Jonnas lille grabb 1 år...tänk vad tiden går fort...och Elis är snart ett halvår....Känns som det snart är dags att börja jobba igen....Ska njuta så mycket jag bara kan de här sista månaderna...och sen när våren kommer - längtar

Nu är det pysseldax - lika bra att passa på nu när skrutt sover...

1 kommentar: