måndag 8 februari 2010

Vad är det här... :/

Vaknade och kände hur tjock jag var i halsen - ska det ta om nu? F*n vill ju vara frisk och inte förkyld, ont i halsen och snorig. Men det kanske bara var för att man har snarkat kanske....jaja...vi får se om det blir bättre under  dagen. Har hört från mamma och pappa nu, de har det jätteskönt i Thailand, jag förstår dem!

Får se vad denna veckan har att erbjuda, fortfarande förkylning borta i ölme, men hoppas på förbättring så vi kan åka dit imorgon - men vi får se, vill ju inte att Elis ska bli sjuk - så jag får höra med Linda senare vad hon tycker! A & G var här igår i ca 3 timmar och försökte hitta resa till Thailand, hittade en billig och bra sen börja det krångla när de skulle beställa, så vi får väl se om Anna kommer efter jobbet idag och ska kika lite...Jo de kommer hit för deras bredband funkar inte som det ska...Idag ska jag hämta en sak på stan :) kommer kanske blogga om det men jag kan säga att jag är så nöjd - bara det har funkat som det ska!

Vi hyrde film igår...De tre senaste Johan Falk filmerna, för kanalen  som visade de tre första var ju lite söppiga och satte in wallander som typ alla har sett i stället för J.F. De var helt ok, den sista av de tre var nog den bästa ;)

Alla runt omkring oss åker utomlands - jag vill med! Fast sedan tänker jag på Elis, vad har han för utbyte om vi åker nu när han är så pluttig....Men vi får se...man ska aldrig säga aldrig :P

Nej nu blir det frukost och en smyckesbeställning till tjej...Sedan ligger Elis här och trycker så det är nog morgonbajs på G....Så det får man ta och fixa med!

//Emlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar