fredag 8 januari 2010

Tidigt idag...

Ja Marcus skulle jobba 2 timmar nu på morgonen och när han går in i vardagsrummet går han på vedlådan och bamm...klart jag vaknar...sedan kunde inte jag somna om....men Elis vakna tidigt idag ändå...han gnydde lite vid 5 så jag tog upp honom och han fick lite Nan. Nu tänkte jag väl att han skulle slumra en stund till.

Har kikat runt lite på mobil, så trött på den jag har...vill ha en sony ericsson satio eller en Iphone...men jag ska vänta till sommaren med att köpa. Rotavdrag tebax...sitter fint dä ;)

Tandläkaren idag då....Gillart inte - men nödvändigt ont, får hoppas att tänderna ser bra ut! Nej nu blir det pyssel en stund sen....Sen vid 10 ska jag på stan en sväng...Kolla och se om man hittar något att ha på sig imorgon på dopet...

Xoxo Emlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar