fredag 8 januari 2010

Tandläkaren...

Japp då har man varit där och fått domen...1½ år sen sist men bara ett början till hål, det tycker jag är bra. Men jag kan bli bättre. Ska försöka använda plackers och fluxa så det inte händer något mer.

Svängen på stan var bara söppig - i lilla kristinehamn finns det inte ett jota...*suck* får försöka hitta något i garderoben då...Vill ju vara fin på Elis dop. Ja lillkillens fullständiga namn blir Elis Folke Eskil Krantz. Folke efter min farfar och Eskil efter Marcus morfar...Hoppas Elis kommer trivas med dem *ler*

Nu är mina släktingar på väg, ramlar väl in nån gång mellan 17-18 tror jag *kul kul* dock så är hans ena fadder Moa sjuk så hon stannade hemma. Men brorsan som ska vara gudfar är ju med :) Det som är lite kul med att Moa är fadder är att jag är hennes gudmor - och oj vad bra jag har varit och lärt henne den kristna tron *eller hur Moa?! hehe* Hon konfirmerade ju sig, men det beror inte på mig...

Nej nu ska jag och Elis gå och kika om jag har något fint i garderoben...hans outfit är ju redan klar ;)

ha en underbar dag mina vänner

så hörs vi!

1 kommentar: