måndag 4 januari 2010

Godmorgon...

Marcus steg upp 4.10 för han har börjat att jobba 40 h på 4 dagar igen...lr han ska iallafall prova det ett tag. Men jag och Elis sov till kl 7.00 och det var riktigt gött - idag blir det lite smyckestillverkning tror jag om betalningarna har ramlat in....helt sjukt, igår hade jag 307 unika besökare och 452 sidvisningar på en dag *god damn* på smyckesbloggen alltså...

Mindre än en vecka kvar till dopet, får hoppas att prällen hör av sig idag eller senast imorgon...vi håller på och fixar det sista inför lördag...Lille killen ska få vatten i huvudet..hehe..Tror jag har valt vilka psalmer vi ska ha "Du vet väl om att du är värdefull" och från barnpsalmboken "Jag tänder ett ljus" eller "Tryggare kan ingen vara" men vi får se...Drickat, tårtan och snart käket fixat :) Ska bli smarrigt - mumma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar