lördag 9 januari 2010

Dop idag ♥

Dopet gick hur bra som helst lillkillen var så duktig. Kollade in sin hand typ hela tiden - bra att han var road av nåt så det gick bra. Han fick jättefina presenter! Av kusinen Lina och hennes kille Jesper fick han en Ralph Lauren tröja *stekar-Elis* Av Gudfar/Morbror Dick med familj fick han det här mammas favorit märke på smycken *ler* det ska börjas i tid. Av Mormor och Morfar en id -bricka i guld med namn och födelsedata + gravyr på baksidan. Av Moster har han en present som väntar och mamma tror att det är något av cult design barnserier *me like* Av farbror med familj en jättesöt tandborsthållarelefant som oxå hade ett tidur så Elis vet hur länge han ska borsta sina tänder *söt* . Av Faster med familj fick han en ram som man kan sätta in en bild och göra avtryck av händer eller vad man vill - jättefint! Av Farfar och Farmor har han en present som väntar ♥ Av Mammas farmor fick han aktier ♥ Av Anna och Gustav fick han en av barnakammarböckerna och så hade Anna skrivit i den - personligt till Elis och jag blev lite tårögd *Tack*

Det har varit en toppendag och jag hoppas vi får en toppenkväll - kanske blir lite singstar lite senare, ja det var ett tag sen *skratt* men jag ska klå dem alla mohaha...

//"Gästinlägg av Minna" Klå oss blir svårt glöm det Emlan! vi ska sjunga för hela skåne!och vinna så klart iallafall jag!!!! Det har varit en fantastisk dag en solig Elis trots kylan här i de Värmländska skogarna!!!!//

Som ni sett på tidigare inlägg har de ju fått prova mina smyckesgrejor så det kommer komma bilder på vad mina gästdesigners har åstakommit. Nej nu är det dags för tacopaj och singstar och umgänge....

Tjingeling...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar