tisdag 5 januari 2010

Besök av prällen...

Japp då kommer prästen snart...Vi binder ihop säcken och har samma präst som vid min konfirmation och vårt bröllop och samma kyrka som Marcus konfimerade sig i och gifte sig. Har läst att de har ett sådant dopträd där i Visnum så Elis kommer få ett löv med hans namn inristat i *mysigt *Ska strax sätta på lite kaffe och ta fram lite kakor...nej jag har inte bakat - jag gör inte sånt *skratt* Det finns goa kaker i butiken eller de som Anna bakat och man har några i frysen *bra att man har dig Anna* Så nu har jag dukat fram...Mums...

Min Bror och fru har hållt på med GI ett tag och nu ska jag och Marcus hänga på på det...Har fått alla brorsan recept *bra då behöver man inte kolla upp det själv* hehe och de ser jättesnygga ut så jag och Marcus ska också komma i trim nu tänkte vi *ler* Vi fick GI mat när vi var hos brorsan i jul och det var jättegott - så förhoppningsvis kommer det gå bra!

Nej nu ska jag väl ta och avsluta då prästen snart dyker upp så tjing på ER!

1 kommentar: