torsdag 10 december 2009

Uppe med tuppen

Japp idag kände jag att jag orkar gå upp och inte behöver gå och lägga mig igen...så nu har jag kollat mailen, svarat på smyckesförfrågningar, bloggat ;) lite facebook och skaffat mig alla adresser till julkorten vi ska skicka - ska väl sätta mig med det om en stund.

Ja 4 månader idag - tiden går fort....tyckte det var precis han kom *ler* Men jag njuter i fulla muggar, för den här tiden kommer ju inte åter...Min lilla prins :) funderar på att skaffa mig ett smycke av sandberg, har ju lite sådana sedan tidigare och det skulle var gulligt med det här hänget http://sandbergsweden.com/products.php?L=2&S=1&PROD=401&M=33&PN=3 för jag har ju en lillprins *ler* Jaja vi får se...

Nej nu ska jag äta lite frukost, ta en ipren *j---a mensvärk* och fixa lite med julkorten - vi hörs säkert i eftermiddag en sväng oxå, för vi ska ju på babymassagen idag.

Xoxo MLi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar