fredag 11 december 2009

Fredag igen då ♥

Ja vart tar veckorna vägen - de fullkomligt springer iväg...Och snart är det julafton med ;) Har ett gäng julklappar till att slå in, men tror jag passar på och gör det när Mackan är hemma. Veronica och Lucas kommer om en stund, Virre jobbade jag tillsammans med i degerfors innan jag och Anna öppnade Tummeliten. Att öppna Tummeliten är nog det bästa valet jag har gjort, för jag trivdes inte innan - Jobbarkompisarna var jag helnöjd med men det var ngt som inte kändes bra...tror det var massa stress och sådant är ju aldrig bra..Men nu trivs jag som fisken i vattnet. Även om jag är njuter av att vara hemma mammaledig med Elis så är det klart att jag saknar barnen på jobbet. Men lillfisen och jag ska dit på julfesten nästa vecka och sen har jag ju en del smycken att levera både personal och föräldrar där :)

Nej nu ska jag fixa och dona lite...


See you later Aligator.....after a while crocodile...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar