tisdag 8 december 2009

Superduperförkyld

Jaha då har man gått och blivit superförkyld *suck* Började i söndags dag med att jag hade jätteont i halsen. Försökte gurgla med saltvatten men icke, det ville inte hjälpa...fick lite braiga halstabletter av syrran som hjälpte en del senare på kvällen. Igår måndag började det så härligt att rinna ur näsen ni vet så där så att det inte hjälper att dra tillbaka snoret i näsen...äcklig förklaring jag vet men nu vet ni i allafall vad jag menar ;) och förresten mitt snor är grönt oxå....*skratt*

Skulle gått på föräldragrupp idag för att få reda på lite om mat och vad Elis kan äta nu när han blir fyra månader...tur att mamma är BVC - distriktsköterska även om hon är hemma och är pensionär nu, så det får bli att hon berättar lite för mig. Får se vad jag orkar med att göra idag...Har ju lite smyckesbetällningar att göra färdiga, får väl trycka i mig lite panodil...och förresten nu har jag dragit vinnare i min tävling - Louise Hagstein blev den lyckliga vinnaren :)

Nej nu måste jag ta det lilla lugna...atjoo...snörvel....
Vi hörs...Soooo Looonnnggg på Er

1 kommentar:

  1. Äppelcidervinäger och strepsils! Kanske inte hjälper lika mkt när det redan brytit ut fullt men himla bra i förebyggande ;) Krya på dig!

    SvaraRadera