torsdag 10 december 2009

Ränner runt....

som en dåre..hit, dit-do that...Först var vi på babymassagen idag och Elis han fullkomligt älskade det idag, jag fick massera genom hela genomgången, många av de andra bebisarna hade tröttnat men inte min Elis...han njöt i fulla muggar...Kul...så nu får man väl fortsätta med det här med babymassage. En sväng på stan efter det för att kolla lite - såg söta saker till Elis, men köpte inget...har ju redan shoppat så mycket till honom. Det är ju kul om han hinner använda det oxå en gång eller två ;) Sedan hem, fixa lite smycken, hämta Älsklingen på jobbet förbi Maxi posta julkort, smycken och hämta paket....

Har köpt mig ett par P.OP pyjamasbyxor - så gosiga och mysiga (man kan ha de även om man inte är gravid, vilket jag inte är...) Hade helst velat ha i marint men men, det fanns inte...Bild lånad av http://www.polarnopyret.se/

Har de på nu och I Like Them A Lot ;) Nej nu ska jag ta och plocka lite här hemma - mina smyckesgrejor ligger över hela köksbordet *skratt* får ta och fixa till lite här hemma och om en stund ska lillprutten bada...

Så sväng in på min andra blogg http://madebymli.blogg.se/ och kika lite nu :)

Puss&Kram på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar