söndag 6 december 2009

Trött-tröttare-tröttast

MMmm igår var en seg dag, vi kom ju hem sent från julshowen och Marcus skulle ju ut och fiska så jag skulle ju ta lillplutten på morgon. Japp - härligt 3 ½ timmes sömn,men vi gick ju och la oss igen och sov i allafall till 8.45....Men gårdagen var ändå seg, tänkte då att ja, vi går och lägger oss när Elis ätit för kvällen runt 21 - 21.30 bra idé tyckte mamma men inte Elis..*skratt* Han låg i sin spjälsäng och blahade med clownerna i mobilen, först när pappa kom vid 22.30 tyckte han det var ok att sova. Försökte få honom att somna nu på morgonen oxå då jag tänker bege mig till Maxi och storhandla snart, typ när de öppnar - men det var inte det lättaste att söva honom nu heller...Men nu sover han så jag ska snart bära upp honom till spjälsängen, så han och hans pappa får sova tills de vaknar *mina älsklingar*

Idag ska jag ut i skogen och plocka lite mossa till min syrra oxå, hon är ju florist så det behöver hon till dekorationer och sådant. Annars blir det ganska lugnt - kanske göra lite smycken, har några beställningar och inväntar svar från en som ska köpa 8 smycken *me like* även kul med min tävling - många som fått upp ögonen på mig *ler*

Nej nu ska lillen upp och jag göra mig klar för Maxi.....

XoXo Emlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar