onsdag 2 december 2009

Snorig =/

MMm vaknade imorse och näsan rann - ni vet så där så man inte kan dra upp snoret igen utan det bara rinner....Söpp - jag vill inte vara förkyld! Har ju burit ut CT från garaget till tv-rummet för att jag ska vara duktig och köra under nåt tvprogram...Men som det är nu -förkyld så ska man ju ta det lite lugnare. Så den får väl stå där och samla damm tills jag mår bättre. I eftermiddag ska vi till Anna och umgås lite, hon är ju gräsänka då Gustav är borta på nån grej...




Har börjat skriva lista på alla saker jag ska handla i Ullared - fast än är den inte klar ;) Men jag ska bara köpa nyttiga saker som vi behöver, typ schampo, balsam, tvättmedel osv. Fast det blir väl en del leksaker till lillen ;)



Är nästan helt klar med julklapparna, det är väl typ Marcus kvar att fixa till och Pasi´s päron...Det är inte sagt nåt om julklappar i år men de brukar köpa till barnen - men det är inte jul för mig - Jag måste inte ha massa julklappar - Men jag gillar att ge!!Bara ngn liten grej så man visar omtanke. De julklappar jag har skaffat är inte de dyraste eller så utan det är en tanke bakom dem ;) Jaja..så är det med det....Nej nu ska jag och Elisfisen hitta på nåt!!!
Vår glada lille kille på tummentäcke (Ja mamma är väl lite tummelitentokig *hihi*)



XoXo Emlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar