tisdag 1 december 2009

Bloggisch

Håller på och hjälper Anna med hennes blogg, jag har ju ändrat min några gånger ;) Det finns en sida där man får använda deras htmlkoder och så kommer deras logga på ens egna bloggsida www.thecutestblogontheblock.com eller nåt tror jag det är, det är bara att kolla i det vänstra hörnet för där är den. Men det håller på och krånglar massor på hennes sida - det vill lixom inte och nu har jag suttit med det i ca 1½ timme och ingen av bakgrunderna funkar. Så jag vet inte alls hur man ska lösa det :/ Får ta tag i det ngn annan dag.

Funderar på julklappar, skulle vara skönt att bli färdigt med det. Men jag har typ bara några kvar :) Får ta och spela lite julmusik så jag kommer i stämning...känns ju inte som december och 24 dagar kvar till julafton...hmm...

Idag ska jag nog ta en morgonpromenad med skrutt då jag typ och kommit bort från CT träningen *dåligt* men jag är inte alls upplagd - det är inte kul längre. Kanske gör jag det ngn dag snart igen *ler* Sedan ska jag nog plocka lite här hemma och pyssla lite med kanske...Har en silver 925 beställning på g så jag inväntar bara några få saker så ska jag fixa det. Förhoppningsvis dyker sakerna upp idag :) Slå in lite julklappar oxå kanske...har faktiskt beställt någon julklapp från http://www.coolstuff.se/ de har en del roliga grejor...*skratt*
Min lilla guldklimp sover fortfarande - men är väl p g att vakna snart....Imorse när Mackans väckarklocka ringde så sov fortfarande Elis. Funderar på om man ska strunta i och väcka honom då och gå upp och mata honom när han vaknar istället. Men det känns som det går jätte långt mellan matningarna då....hmm..får fundera ett tag på det...Bilden är från gårdagen - visst är hans pyjamas fin ;) Han har faktiskt en där det står DADDY oxå...

Ha en bra dag kära läsare!!Så hörs vi snart igen!

XoXo Emlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar