fredag 4 december 2009

Är en glad typ jag ♥

Mmm, det var riktigt mysigt att träffa barnen på jobbet! Vissa av dem blev lite blyga först, men sen släppte det och det var fullt ös. Mötet med revisorn gick bra oxå, bra det - vi gillar ju vår förskola massa! Myst lite med Elis nu sen jag kom hem, fast nu sover han, vilket jag oxå borde göra då vi steg upp 5.15 imorse - han fick sova mer, men jag gick upp :/ Men vad gör man inte för att få ha det mysigt på jobbet. 3 barn och 3 fröknar och nybakt bröd - inte svårt att gilla det!*ler* Om en stund kommer Virre en blixtvisit för att hämta smycket sedan blir det för Emlan att göra sig iordning för en riktig julshow på BlueMoonBar och självklart blir det julbord med - ME LIKE . Vi har de bästa platserna och artisterna som spelar är bland annat Roger Pontare, Ola, Marie Serneholt, DiLeva, Jennifer Brown mfl. Ska bli GREAT! Så grabbarna Grus får ha grabbkväll ikväll. De får nog oxå det trevligt ;) Att gosa med Elis är det bästa som finns!

Så jag är en glad typ idag...allt känns riktigt bra!

Kom lite smyckesattiraljer idag, dock inte allt som jag beställt - en av shoparna tar det ganska lång tid innan man får det *suck* ja det är ju tråkigt att vänta ;) Har fått hem grejor som passar killar alldeles förträffligt - det kommer när jag har tid och fixa det...Nu är det lite mycket inplanerat dagarna som kommer...Men det som väntar på nåt gott, den väntar aldrig för länge...

Haenunderbarkvällminavännerfördetskajag!!

XoXo Emlisch

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar