fredag 4 december 2009

♥ Fredagsmys

Ja då var det fredag igen *härligt* Idag är det mycket på tapeten! Elis har sovit sådär under natten men det är väl för att det har varit lite varmt i huset - nu har jag sänkt pelletsen lite ;) Elis och Marcus sover och jag ska om en stund åka till Tummen och äta frukost med de barnen som är där idag :) Mysigt - var ju ett tag sen man träffa dem! Revisorn kommer sen och då ska jag, Anna och hon prata lite budget *nödvändigt ont*Lunch på tummen, efter det ska jag hem och hämta Elis för vi ska på Babymassage...Och när vi varit där kommer Virre och hämtar sitt smycke som hon beställt *ler* förhoppningvis kommer lite nytt jag beställt och kanske min andra hjärtstans :) Sedan måste jag fixa till mig för vi ska på julshow på Blue Moon Bar ikväll -Nice nice, och japp jag vet precis vad jag ska ha på mig :) Så dagen kommer gå i ett!

Lite ny bilder på både beställda och lite julklappssmycken (hoppas inte de som ska få kollar...) finns på http://madebymli.blogg.se

Nej nu ska jag läsa tidningen innan jag ska bege mig mot Tummen!!!

Pussochkrampåerminavänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar