måndag 30 november 2009

Måndag

Om en vecka ska jag till Ullared *ler* och Moa, Gustav och min kusin Anders fyller år då oxå :) Måste skriva lista på vad jag ska inhandla - så jag har ett litet hum om vad jag ska stoppa i vagnen *massor* hehe



Ja idag kom Anna förbi för lite Elisgos, vi snacka jobb och lite annat smått och gott, sedan när Marcus kom hem bar det av ner till stan - jag, Elis och Anna strosa runt lite och jag införskaffade en overall till plutten. Hade 30% på kappahl så det fick bli en strl 74 därifrån, det var rätt urplockat så det var väl oki med en större strl till det priset 209:- ;) Prova den på lillen och den är rätt stor men han växer ju så det knakar...och blir det kallt så är det ju det typ till mars och då blir det nog bra! Funderade på om skulle väntat och kollat i Ullared men jag tyckte denna var fin och priset bra - och så är det bra med 2 dragkedjor!

Blir och fixa litejulklappar i dagarna nu, för jag träffar delar av familjen nu till helgen annars blir det efter jul - så då vill jag ha det färdigt ;)

Lite nya smyckesbilder på http://madebymli.blogg.se/ om ni vill kika!

Nu är det Elisgos som står på tapeten! Xoxo Emlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar