torsdag 26 november 2009

Vart tar dagarna vägen?!

Mmm det säger bara svusch så har dagen gått...

Nu har jag gjort det julfint här hemma och jag är rätt så nöjd...jag har tänt stakarna oxå, men jag är inte först på gatan i allafall ;) Elis har badat och sover nu, men vaknar till runt 21 då han äter en gång till, sen är det kvällen för hans del. Man kanske borde följa hans exempel nån kväll så kanske man inte gäspar hela dagen..*skratt* Mat snart, älskling lagar sedan ska jag nog åka till Maxi och handla...säkert mycket folk...men men vill ha det gjort. Imorgon är det ju babymassage igen, kul kul! Får se vad som händer i helgen, inget bokat än i allafall - kanske bara blir familjemys och lite smyckestillverkning, förhoppningsvis kommer massa som jag har beställt hem imorgon.

Förresten mitt projekt kommer ni få höra mer om nästa vecka...

XoXo Emlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar